MAJID191(فوتبالی ترین)



پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس

شب گذشته پیکارهای هفته بیست و هشتم سری آ با انجام 2 دیدار آغاز شد.

 ابتدا در ورزشگاه انیو تارینی و در حضور 13 هزار نفر تماشاگر پارما به استقبال از آ.ث.میلان پیشتاز رفت.

 میزبان که در بازی رفت 4 بر یک بازنده شد، دراین جدال نیز تسلیم روسونری ها شد. زلاتان ابراهیموویچ 17 (پنالتی) و امانولسن 55 برای میلانی ها گلزنی کردند.

 در دیداری دیگر که در فلورانس و ورزشگاه  آرتمو فرانچی انجام گرفت، پیروزی پرگل یوونتوس برابر فیورنتینا نفش بست.

 در این بازی وچینیچ 16 گلزنی را برای راه راه پوشان شروع کرد. سپس نوبت آرتورو ویدال شیلیایی رسید .او گل خود را در دقیقه 28 به ثمر رساند.

 در نیمه دوم مارکسیو  در دقیقه 54 گل سوم را زد و بعد نوبت به پیرلو و پادوان رسید تا با گلزنی در دقایق 67 و 72 در این جشن غیر خانگی سهیم شوند

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در آرتمیو فرانچی میزبان یوونتوس بود که در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست سنگینی را تجربه کرد.

آنتونیو کونته در مورد این بازی گفت: در دقایق ابتدایی و زمانی‌که میرکو ووچینیچ توپ را به تیر دروازه کوبید احساس کردم این بازی نیز طلسم شده و ما بازهم به گل نخواهیم رسید ولی پس از آن همه چیز بهتر شد. می‌دانستیم فیورنتینا برای به‌دست آوردن امتیاز وارد میدان خواهد شد ولی تصور می‌کنم ما در این جدال بهترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم. 

وی ادامه داد: پس از یک دوره تساوی‌های عجیب،‌ به هیچ‌وجه فکر نمی‌کردم در بازی با فیورنتینا بتوانیم به روند پیروزی‌هایمان بازگردیم. شاگردانم حرفه‌ای عمل کرده و توانایی‌های بالای خود را نشان دادند. می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم و توانستیم این کار را نیز انجام دهیم. پیش از دیدار به بازیکنان گفته بودم باید روی بازی خودمان تمرکز کرده و کاری به سایر دیدارها نداشته باشیم. پیروزی در این دیدار حساس برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. بسیار خوشحال هستم که ما هنوز هم برای قهرمانی در این فصل می‌جنگیم. دوست دارم فصل را در حالی به پایان برسانیم که نسبت به هیچ چیز ابراز پشیمانی نکنیم.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم


 

تيم‌هاي صدرنشين يوونتوس و ميلان نتوانستند از امتياز ميزباني خود استفاده كنند و با تساوي صفر بر صفر مقابل حريفان خود متوقف شدند.

 هفته بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با انجام 9 ديدار به پايان رسيد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم صدرنشين يوونتوس با تساوي صفر بر صفر مقابل مهمانش سيه‌نا متوقف شد. 

در ديگر ديدار حساس، ميلان كه هفته گذشته مقابل لاتزيو با نتيجه 2 بر صفر بازي را واگذار كرد، در ديدار با ناپولي ناكام ماند و با تساوي صفر بر صفر در سن‌سيرو متوقف شد.

در اين ديدار حساس و پربرخورد زلاتان ابراهيموويچ در دقيقه 64 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد.  


ادامه مطلب

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میلان 3 - لاتزیو 1: میلان به یووه رسید


 

میلان توانست لاتزیو را سه بر یک ببرد و در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به یوونتوس برسد. روبینیو، سیدورف و زلاتان برای میلان گل زدند.

میلانی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند. آنها در حالی پا به میدان گذاشتند که در 11 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کرده بودند که آن هم مقابل اینتر بود.

لاتزیو بسیار زود گل‌زنی کرد. جبریل سیسه و آلوارو گونزالس با هم همکاری کردند و پاس عالی گونزالس را سیسه وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

مردان ماسیمیلیانو آلگری به سرعت واکنش نشان دادند و روی پاس عالی استفان الشعراوی 19 ساله و ضربه محکم پای راست روبینیو به گوشه بالای دروازه گل تساوی را در دقیقه 15 زدند.

میلان به پیش تاخت و سه دقیقه بعد گل بعدی را هم زد. این بار الشعراوی که به جای زلاتان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با پاس پشت پا دو بازیکن لاتزیو را کنار زد و توپ را به کلارنس سیدورف رساند و او توانست استانکویچیوس را جا بگذارد و دروازه فدریکو مارکتی را باز کند.

لاتزیو در نیمه دوم امیدوار به زدن گل تساوی بود اما این امید با گل دقیقه 84 زلاتان ایبراهیموویچ از بین رفت. او که در دقیقه 70 جای الکساندر مرکل را گرفته بود روی حرکت دیدنی اوربی امانوئلسون در میان مدافعان حریف و پاس او توانست از تله آفساید بگریزد، مارکتی را پشت سر بگذارد و گل سوم را برای مردان آلگری بزند. 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از شکست خانگی در مه آتزا رانیری: هنوز به قهرمانی در کالچو امیدوار هستم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: با وجود شکست مقابل یوونتوس هنوز به بازگشت و قهرمانی در سری آ امیدوار هستم.

 به نقل از سایت اینتر، شاگردان رانیری در جوزپه مه‌آتزا با نتیجه 2 بر یک مقابل یوونتوس شکست خوردند تا همچنان روند عدم نتیجه‌گیری نراتزوری ادامه داشته باشد.

رانیری که در این فصل جانشین گاسپرینی شد، درباره این شکست اظهار داشت: بازی سختی بود، ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شکست همیشه سخت است؛ اما نباید ناامید شویم. هنوز دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و من امیدوار به بازگشت اینتر به روزهای اوج هستم.

در دیدار شب گذشته ابتدا ووچینیچ در دقیقه 12 بانوی پیر را پیش انداخت؛ اما مایکون برزیلی موفق شد در دقیقه 28 بازی را به تساوی بکشاند.
مارکیسیو در دقیقه 33 بار دیگر شاگردان آنتونیو کونته را پیش انداخت تا این دیدار به سود یووه خاتمه یابد.
رانیری ادامه داد: اینتر بازیکنان مصدوم زیادی دارد، این باخت نباید در روند حرکتی ما تاثیر بگذارد، البته از بازی خوبی یووه نمی‌شود به راحتی گذشت؛ اما صحبت درباره قهرمانی این تیم خیلی زود است. من امیدوار هستم و اینتر می‌تواند قهرمانی در کالچو را بدست آورد.

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هفته نهم سري A:يوونتوس در صدر ماند.

تيم‌هاي لاتزيو و اودنيزه با ناكامي در هفته نهم سري A از رسيدن به صدر جدول باز ماندند.

 

 نتيجه پيكار مدعيان قهرماني كاملا به سود يونتوس رقم خورد و تيم‌هاي لاتزيو و اودنيزه نتوانستند به صدر جدول برسند.

لاتزيو در ديدار خانگي با تساوي يك بر يك مقابل كاتا‌نيا متوقف شد و اودينزه با قبول شكست دو بر صفر مقابل ناپولي از راهيابي به صدر بازماند.

اما تيم‌هاي شهر ميلان همانند هفته‌هاي گذشته به روند خود ادامه دادند. اينتر در ادامه نتايج ضعيف خود با تساوي يك بر يك مقابل آتلانتا متوقف شد، اما ميلان احيا شده با نتيجه چهار بر يك پارما را شكست داد.

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاتانیا 1- یوونتوس 1؛ گل کراسیچ و ادامه صدرنشینی بینکونری

 

یوونتوس با وجود تساوی 1-1 مقابل کاتانیا در رقابتهای این هفته سری آ ، همچنان در صدر جدول قرار داد
گونسالو برگسیو در نیمه اول کاتانیا را از تیم میهمان پیش انداخت ولی میلوس کراسیچ بلافاصله بعد از آغاز نیمه دوم، برای یووه گلزنی کرد تا این تیم بعد از برگزاری 4 دیدار همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.
یوونتوس بازی را با تغییر تاکتیکی جالبی شروع کرده بود و آنتونیو کونته، مربی یووه سیستم تیمش را از حالت روتین 4-2-4 به سیستم 1-4-1-4 تغییر داده بود و آندره آ پیرلو، آرتورو ویدال و کلودیو مارکیسیو همه در ترکیب اصلی تیم بودند
از سوی دیگر کاتانیا هم رقابتهای این فصل را با لغزش شروع کرده بود و چههارنشنبه هفته گذشته با نتیجه 0-3 مغلوب جنوا شده بود.
برگسیو در دقیقه 22 بازی دروازه یوونتوس را باز کرد ولی بینکونری تدریجا حریف را تحت فشار گذاشت و آرتورو ویدال و الیرو الیا بازیکنن حریف را اذیت می کردند.
درحالی که تنها 4دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، میلوس کراسیچ برای یووه گلزنی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.
تا زمانی که سوت پایانی بازی به ثمر رسید، شاهد یک دیدار باز بودیم. با وجود این تساوی یوونتوس در صدر جدول رقابتهای سری آ باقی ماند

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يووه بايد از من‌يونايتد و بارسا درس بگيرد

 

سرمربي بيانكونري معتقد است كه تيمش براي پيشرفت بايد مانند باشگاه‌هاي بزرگي مانند من‌يونايتد و بارسا عمل كند.

 آنتونيو كونته كه به تازگي هدايت يوونتوس را بر عهده گرفته، اميدوار است بتواند بار ديگر اين تيم را به روزهاي طلايي خود بازگرداند.
كونته علاقه بسياري به شيوه بازي تهاجمي دارد و معتقد است براي رسيدن به آن بايد به سيستم بازي تيم‌هاي بزرگي چون منچستريونايتد و بارسلونا نزديك شد.
سرمربي پيشين باشگاه آتالانتا در اين‌باره گفت: زماني‌كه بازي تيم‌هاي منچستر و بارسا را مي‌بينم، به دنبال راهي هستم تا بتوانم شيوه غلبه بر حريفان در هر شرايطي را بياموزم. همواره مي‌توانيم از تيم‌هايي كه راه پيروزي را مي‌دانند درس‌هاي زيادي آموخت.
يوونتوس در پايان فصل گذشته به مقام نازل هفتم رسيد و از حضور در بازي‌هاي اروپايي فصل جاري محروم شد. كونته براي اين‌كه بتواند بيانكونري را به تيمي تبديل كند كه همانند گذشته در اروپا حاضر باشد و توانايي رقابت با بهترين تيم‌هاي اروپا را داشته باشد، راهي طولاني در پيش دارد.
كونته ادامه داد: به دنبال آن هستم تا بتوانم يوونتوس گم‌شده را پيدا كنم و تيمي بسازم كه در همه بخش‌ها بدون نقص باشد. در اين راه نيازمند فداكاري‌هاي بسياري هستيم و بايد صبر زيادي به خرج دهيم.

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوونتوس هافبک ملی پوش پاراگوئه را به خدمت گرفت

 

یوونتوس ایتالیا "مارچلو استیگاریبیا"، بازیکن میانی تیم "دپورتیوو مالدونادو"ی اروگوئه را به صورت قرضی به خدمت گرفت.

 استیگاریبیا 24 ساله هشتمین خرید یووه در فصل نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید.

وی که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به همراه پاراگوئه به میدان رفت، در خصوص پیوستن به یووه گفت: من واقعا هیجان زده‌ام. این رویایی است که به واقعیت پیوسته است. حضور در یووه غیرمنتظره و جالب است. می خواهم از این لحظاتم لذت ببرم.

وی افزود: از اینکه به یوونتوس پیوسته‌ام به خودم می بالم. اینکه شما شانس بازی برای یک تیم بزرگ را پیدا کنید اتفاقی نیست که هر روز روی دهد و باید ثابت کنم که متعلق به اینجا هستم.

یووه می تواند در پایان رقابت‌های این فصل با انعقاد قراردادی به ارزش پنج میلیون پوند استیگاریبیا را از باشگاه "دپورتیوو مالدونادو"ی اروگوئه خریداری کند.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یووه به دنبال مالودا

 

 بعد از خریداری خوان مانوئل ماتا توسط چلسی، سران یوونتوس قصد دارند تا مالودای فرانسوی را از این تیم خریداری کنند.
یوونتوسی ها مدت هاست که خواهان مالودا هستند و حالا که آینده ی وی در استمفوردبریج با حضور ماتا نامطمئن شده است، آن ها می خواهند که او را جذب کنند.
آبی های لندن مبلغ زیادی را خرج کردند تا ملی پوش اسپانیایی را به استمفوردبریج بیاورند. همچنین آن ها قصد دارند بازیکن پورتو، آلوارو پریرا را نیز به خدمت بگیرند.
 

مربی چلسی، آندره ویلاس بواس این بازیکن اروگوئه ای را به خوبی می شناسد، کسی که با او در باشگاه پورتو همکاری داشته است. او آلوارو پریرا را که در جناح چپ بازی می کند، به عنوان جایگزینی برای یوری ژیرکوف در نظر گرفته است.
اگر پریرا بیاید، شانس مالودا برای فیکس بازی کردن در چلسی کم خواهد شد. البته این بازیکن 31 ساله می خواهد که در استمفوردبریج بماند.
او در این رابطه گفت: من عاشق چلسی هستم. من این جا می مانم و می خواهم که دوباره قهرمان لیگ شویم. من رقابت را دوست دارم و تلاش می کنم که جای خود را در ترکیب اصلی به دست آورم.

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يوونتوس همچنان در پي باستوس است.

 

 

مدير برنامه‌هاي ميشل باستوس اعلام كرد بيانكونري‌ها هنوز هم به دنبال جذب اين بازيكن هستند.

به نقل از سايت تراي بال، باستوس كه از سال 2009 در تركيب ليون حضور دارد پيش از اين نيز مورد توجه يوونتوس قرار داشته، ولي انتقال وي به تورين به دليل مشكلاتي ميسر نشد.
فابيو پاريزي مدير برنامه‌هاي باستوس در اين خصوص گفت: يوونتوس هنوز هم در پي امضاي قرارداد با ميشل است. پروژه انتقال وي به تورين همواره روي ميز كار من است. چيزي مشخص نشده، ولي در حال گفت‌وگو هستيم تا هرچه زودتر اين جابه‌جايي صورت گيرد.

پاريزي ادامه داد: باستوس يكي از بازيكناني است كه مي‌تواند در جهت تقويت هرچه بيشتر يوونتوس موثر واقع شود. سران بيانكونري نيز اين موضوع را مي‌دانند و همچنان اميدوارند تا وي را به تركيب خود اضافه كنند. به هر حال پنجره نقل و انتقال در اروپا تا 31 آگوست (9 شهريور) باز است و انتقال ميشل تا آن زمان انجام خواهد شد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زوف:بوفون به روزهاى اوجش بازخواهد گشت

 

دینو زوف، دروازه بان اسطوره اى سالهاى گذشته ایتالیا مى گوید که یوونتوس بایدجیان لوئیجى بوفون دروازه بانش را نگه دارد و هرگز او را از دست ندهد. وى معتقد است که چنین دروازه بان خوب و باتجربه اى توانایى بازگشت به روزهاى اوجش را دارد اما زوف حرفهاى دیگرى هم دارد ومى گوید:زمانى که بهبود یابد بهترین خواهد بود و هیچ مشکلى نخواهد داشت. رقابت با مارکو استورارى؟ اگر لوئیجى خوب شود هیچ کس مانند او پیدا نخواهد شد و به اندازه وى کارآیى نخواهد داشت. یووه آماده فروش او شده است؟نه بوفون همیشه بوفون است.

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پيرلو از هواداران يوونتوس تشكر كرد.

 

پس از حضور در تمرين يووه
پيرلو از هواداران يوونتوس تشكر كرد

خبرگزاري فارس: هافبك جديد بيانكونري كه با تازگي از ميلان به اين تيم پيوسته از هواداران يووه تشكر كرد.

ي فارس و به نقل از سايت يوونتوس، آندره پيرلو پس از حضور 10 ساله در تركيب ميلان، در پايان فصل گذشته و به دليل تمديد نشدن قراردادش تصميم گرفت ادامه دوران فوتبالش را در تورين پي بگيرد.

پيرلو در خصوص حضورش در يوونتوس گفت: درست از نخستين روز حضورم در تورين با استقبال باشكوه هواداران يوونتوس روبه‌رو بوده‌ام. زماني‌كه اشتياق آنها را ديدم و احساسات‌شان را با تمام وجودم حس كردم، از آمدن به اين تيم رضايت بيشتري پيدا كردم. من براي اين همه احساسات احترام قائلم و مي‌خواهم به شكل رسمي از همه هواداران يوونتوس تشكر ويژه‌اي داشته باشم. بايد بگويم شروع خوبي در اين تيم داشته‌ام و اميدوارم بتوانم در ادامه پاسخ اعتماد سران باشگاه و محبت هواداران را بدهم.
 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->